Babilon Alterwizje on iTunes
Babilon on MySpace
 
WWW.BABILON.ART.PL - ZNAJDUJESZ SIĘ NA OFICJALNEJ STRONIE ZESPOŁU MUZYCZNEGO Z POLSKI KTÓRY NAZYWA SIĘ BABILON
  ENGLISH START | KONCERTY | TEKSTY | MUZYKA | ZESPÓŁ | FORUM | KSIĘGA | KONTAKT | ZALOGUJ

popularne koncerty


Poznań 2002 »Szczecin 2008 »Wartosław kolo Wronek 2003 »Wronki 2001 »Marianowo k. Wronek 2004 »Poznań 2004 »Chorzów 2005 »Jarocin 2005 »Kalisz 2005 »Kórnik 2005 »Gniezno 2005 »Czarnków 2005 »Oborniki Wlkp. 2006 »Siemianowice Śląskie 2006 »Poznań 2006 »


POGOSHOP

Tutaj kupisz nasze płyty i koszulki (Buy our CDs and t-shirts here)

Pogoshop - Tutaj kupisz nasze płyty



ostatni komentarz koncertu


Więcej zdjęć i recenzja koncertu: http://www.fabrykazespolow.pl/polecamy/item/107149-tak-gralismy-na-luxfest-4-projekt-za-wolnosc-w-slowach-i-w-obiekt... »


ostatnio dodane teksty


Hurra »
Pytania bez odpowiedzi »
Oł maj Dża Dża »
Martwa Marta »
Zrób mi dobrze »

ostatni komentarz tekstu


MÓJ ULUBIONY TEKST! »


ostatni temat forum


http://obnalclub.cc/ »


ostatni komentarz do forum


Dzięki ;D »


ostatni wpis księgi gości


il y a des rencontres qui vous renversent, <a href=" consumeme.net ">commentaire rencontre amoureuse manon lescaut</a>, site rencontres ca... »


polecamy



Na płycie Minimax Jarocin znajduje się utwór Babilonu - "Bambosze"


Zbiór opowiadań zawiera opowiadanie "Pogo" autorstwa Marycha.


wykonanie


Projekt: Polskie Media
Hosting: Home.pl



Cofnij do listy koncertów KALENDARIUM | Przejdź do nowszego koncertu. POPRZEDNI | NASTĘPNY Przejdź do starszego koncertu.
KONCERT

Szczecin

Data: 16 maja 2008
Miejsce: KLUB DELTA
Adres: Szczecin Dąbie
Godzina: 19:30
Bilety: 5 PLN
Zagra również zespół C4 ze Stargardu Szczecińskiego

2008-05-16 - Szczecin - babilon, koncert, live - zdjęcie 1
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | WSZYSTKIE

29 kwietnia 2008 godz. 13:01:33
jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli zawitam. Rok temu było genialnie... Taka powtórka będzie fajna... Tylko nie spóźnijcie się jak ostatnio bo to było już przegięcie ;] 20 to 20 : P
Gość: misiak
30 kwietnia 2008 godz. 07:55:39
Ja tez postaram sie zawitac :) Zapowiada sie bardzo ciekawie
Gość: asia
30 kwietnia 2008 godz. 09:07:03
a po kie licho to c4? ;/
to przesuńcie w takim razie rozpoczęcie...
Gość: misiak
30 kwietnia 2008 godz. 12:32:39
jak to po co:) żeby była większa impreza i ogólnie weselej!
Gość: kasia
30 kwietnia 2008 godz. 12:34:11
tzn jeszcze weselej;)
Gość: k
2 maja 2008 godz. 16:40:36
eee, ja tam za c4 nie przepadam... ale za to za Babilonem się stęskniłem ;] i teraz hmm, jak gra c4 o 20... to babilon wejdzie 0 21.30... czyli jak by nie patrzył nie będę na całym koncercie, co by zdążyć na ostatni autobus... Dlatego proszę, przesuńcie rozpoczęcie na 19 chociażby...
Gość: misiak
4 maja 2008 godz. 19:13:54
Mam pytanie gdzie bedzie mozna kupic bilety? Prosze o szybka odpowiedz
Gość: Asia
5 maja 2008 godz. 19:08:11
Bilety będą na pewno przed koncertem i być może w Klubie Delta w przedsprzedaży - jutro/pojutrze będzie wszystko wiadomo, co do godzin rozpoczęcia koncertów też.
6 maja 2008 godz. 17:37:02
Koncert zacznie się o 19:30, bilety przed koncertem - po 5zł.
6 maja 2008 godz. 20:24:06
To bardzo fajnie i w sprawie biletow i w sprawie startu koncertu :)Widzimy sie juz w piatek pozdrawiam :)
Gość: asia
12 maja 2008 godz. 12:38:54
pojawiam sie z ekpia ;]
Gość: tony
15 maja 2008 godz. 20:05:39
No to teraz tylko czekać : ) rok temu było dobrze, pogo wymiatało ;)
do zobaczenia jutro
Gość: jurek
16 maja 2008 godz. 01:39:25
Bilety niedrogie, ale były też dziś do dostania w radiu szczecin za darmoche.
Gość: Zenon
18 maja 2008 godz. 11:00:55
Bylo genialnie :) hehe pogo wymiatalo xD Dziekuje ze swietna zabawe i za autografy :)
Gość: Aska
29 maja 2008 godz. 13:21:29
Długi rok czekałem na ten koncert, chciałem Was usłyszeć, gdyż rok temu daliście mega czad na koncercie. Wierzyłem, że zagracie równie dobrze, albo lepiej... Powiadają, że zmiany personalne w zespole mają najczęściej pomagać dalej się rozwijać, jednakże takie zmiany mogą być tragiczne w stosunku do dalszej kariery czy dalszego kierunku działania zespołu, po zmianie dwóch osób pewne jest, że droga zespołu się zmieni. Ja mam odczucie, że zespół się chyba zgubił, nie tędy droga... z czadowego grania,pełnego energii prześliszcie do tak za bardzo nie wiadomo czego... nito rock nito reggae.Taki wymoczek.Gdzie tutaj był ten pałer co rok temu? Powiecie ok, gorszy dzień, ale moim zdaniem to nie był gorszy dzień, to jest zła droga. Osobiście byłem totalnie rozczarowany tym koncertem, myślę, że brakuje w zespole drugiej gitary, ona by trochę pociągnęła granie, i było by to bardziej melodyczne, a nie aż tak płytkie... Rozmawiałem jeszcze z paroma osobami po tym koncercie, i niestety one miały podobne odczucia do mnie... A szkoda.
Mam nadzieję, że nikogo nie uraziłem tym wpisem, pozdrawiam zespół
Cześć
Gość: jurek
29 maja 2008 godz. 15:43:55
Mi sie nowy kierunek bardzo podoba, jedyne co, to na samym koncercie rok temu bylo o wiele lepiej slychac slowa, tu sie zgodze, ze mogloby byc lepiej
Gość: ann
29 maja 2008 godz. 17:51:08
Słabe nagłośnienie słów to akurat wina pana akustyka, który chyba nie koniecznie zna się na tym co robi ]:->
Gość: jurek
29 maja 2008 godz. 20:14:56
Właśnie czytam opinie po koncercie Metalliki na Śląskim w Chorzowie i też ludzie marudzą. Coraz więcej audiofilów się pojawia. Trzeba było sobie walnąć browca przed koncertem i klimat by się poprawił.
Gość: łotr
31 maja 2008 godz. 22:44:08
problem w tym, że czasem nawet bro nie pomaga...
Gość: ;]
2 czerwca 2008 godz. 10:37:43
Mi sie tak czy siak podobalo. Taki styl mi odpowiada. A zawsze mogło być lepiej wiec czekamy na kolejny koncert
Gość: Fanka
 
Babilon on YouTube Babilon on MySpace Babilon on Facebook Babilon on Band.pl Listen Babilon on Jamendo Radio Index Zielona Góra PunxNotDead.pl Babilon on Fabryka Zespołów Babilon on nk.pl
Dowiesz się o najbliższych wydarzeniach i koncertach, przeczytasz teksty piosenek, ?ci?gniesz nagrania w formacie MP3, podyskutujesz z innymi lud?mi na forum dyskusyjnym, zostawisz po sobie ?lad księgę go?ci i uzyskasz wiele innych informacji na temat zespołu Babilon.